Hledáme kolegu/kolegyni na pozici
Technický administrátor BPS
do střediska fyzické bezpečnosti, oddělení bezpečnostních a požárních systémů.
Oddělení bezpečnostních a požárních systémů zajišťuje provoz, údržbu, rozvoj a obnovu systémů sloužících pro ochranu zaměstnanců, objektů a majetku podniku.
Náplň práce:
- zajištění provozu, údržby a konfigurace přiděleného systému – primárně se jedná o kamerový systém (CCTV);
- zajištění obnovy a rozvoje přiděleného systému;
- plánování a zajištění revizí a oprav přiděleného systému;
- vedení dokumentace v papírové i elektronické formě;
- příprava podkladů pro veřejné zakázky na modernizaci a servis;
- koordinace vlastní činnosti s ostatními organizačními jednotkami ŘLP ČR, s.p. a pracovištěm centrálního dohledu BPS.
Požadujeme:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru, ideálně v oboru elektrotechniky nebo informačních technologií;
- praktické zkušenosti s instalací, konfigurací a údržbou systémů CCTV, případně dalších slaboproudých technologií;
- orientace v počítačových sítích a IT technologiích;
- znalost zabezpečovacích systémů (PZTS/EZS), elektrické požární signalizace (EPS) a přístupových systémů (EKV) výhodou;
- schopnost číst a interpretovat technickou dokumentaci a elektrotechnická schémata;
- aktivní znalost MS Office;
- samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup k řešení problémů;
- schopnost efektivně komunikovat s dodavatelskými firmami a členy týmu;
- ochota učit se novým technologiím a postupům;
- odborná způsobilost pro práci s elektrickými zařízeními, nebo předpoklady k jejímu získání;
- znalost anglického jazyka pro porozumění technické dokumentace výhodou;
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, ochota cestování v rámci ČR.
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu s možností dalšího osobního rozvoje;
- zajímavé finanční benefity (4 roční odměny ve výši dle hospodářských výsledků podniku, měsíční výkonnostní odměny, zdravotní příspěvek, příspěvky na produkty spoření na stáří, významný příspěvek na dovolenou, apod.);
- příspěvek na stravování ve skvělé firemní jídelně provozované Eat Perfect;
- 25 dní dovolené + 4 dny volna navíc;
- moderní pracovní prostředí silného a evropsky významného poskytovatele letových navigačních služeb;
- pravidelné dny zdraví zaměřené na prevenci (přednášky a vyšetření) dle zájmu zaměstnance;
- možnost sportovního vyžití v areálu (posilovna, tenisové a squashové kurty) + zvýhodněná Multisport Karta;
- možnost využití rekreačních zařízení podniku + možnost letních dětských táborů;
- pracovní poměr na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Pracoviště:
- IATCC, Navigační 787, Jeneč, okr. Praha – západ.
Nástup:
- dohodou.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis a motivační dopis na emailovou adresu personalni@ans.cz,
a to co nejdříve.
Kontakt pro doplňující informace – Bc. Radek Vaníček, tel.: 220 374 615, e-mail: vanicek@ans.cz.