Hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici
Specialista kybernetické bezpečnosti
do kanceláře bezpečnostního ředitele (KBŘ), do oddělení informační a kybernetické bezpečnosti (IKB).
Jsme součástí kritické infrastruktury státu a věnujeme se oblasti řízení letového provozu, která hraje klíčovou roli v zajištění bezpečnosti a plynulosti vzdušného prostoru nad naší republikou. V oblasti kybernetické bezpečnosti se pohybujeme v prostředí s nejvyššími nároky na dodržování zákonů a regulací. Naše oddělení IKB hraje klíčovou roli v zajišťování toho, aby naše procesy, systémy a postupy byly vždy v souladu s platnou legislativou a bezpečné. Pokud jste precizní a máte silný smysl pro detail, můžete být tím správným člověkem pro tuto roli, kde budete klíčovým spojencem při ochraně našich klíčových činností.
Co bude Vaší pracovní náplní?
- Tvorba jasných a srozumitelných interních směrnic, politik a postupů a podílení se na jejich implementaci do praxe.
- Sledování aktuální legislativy a norem v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany osobních údajů (GDPR, zákon o kybernetické bezpečnosti a další).
- Příprava a koordinace podkladů pro externí a interní audity a inspekce.
- Stanovovat pravidla pro oblast řízení dodavatelů.
- Zastávat roli pověřence po ochranu osobních údajů (DPO).
- Zajišťování interních školení a vzdělávání zaměstnanců.
- Zastupování MKB.
Co očekáváme my od Vás?
- Zkušenosti s právními nebo regulačními požadavky v oblasti kybernetické bezpečnosti nebo ochrany osobních údajů.
- Výborné analytické schopnosti a schopnost interpretovat a aplikovat složitou legislativu do praktických postupů.
- Schopnost psát jasné, strukturované a srozumitelné směrnice a postupy.
- Detailní orientace, pečlivost a schopnost pracovat samostatně.
- Schopnost efektivně komunikovat s různými odděleními a prezentovat problematiku řízení kybernetické bezpečnosti.
- Znalost anglického jazyka na úrovni B1 dle CEFR.
Co bereme jako výhodu?
- Relevantní vzdělání v oblasti IT nebo kybernetické bezpečnosti.
Jaké bude výběrové řízení?
- Přezkoušení z anglického jazyka a pohovor s výběrovou komisí.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Příležitost podílet se na zvyšování bezpečnosti pasažérů na českém nebi.
- Zajímavou práci v atraktivním prostředí letectví.
- Příspěvek na stravování a zdraví, výborná jídelna přímo v areálu.
- Možnost „Home Office”.
- 25 dní dovolené + 3 sick days.
- Systém péče o zaměstnance.
- Vlastní parkování v areálu.
- Možnost dalšího vzdělávání a certifikací.
Pracoviště:
- IATCC Jeneč.
Nástup:
- dohodou.
Pokud máte zájem a chuť u nás pracovat, pošlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu personalni@ans.cz,
a to co nejdříve.