Hledáme kolegu/kolegyni na pozici
Specialista krizového řízení
do oddělení ochrany a krizového managementu (OKM).
Nabízíme příležitost k uplatnění zkušeností z oblasti krizového řízení a fyzické bezpečnosti při přípravě vnitropodnikové bezpečnostní dokumentace, zajištění jejího souladu s požadavky právních předpisů, analýze a řízení rizik a koordinaci bezpečnostních postupů napříč organizací i s externími partnery.
Co bude Vaší pracovní náplní?
- Zajištění plnění povinností podniku vyplývajících z právních předpisů v oblasti krizového řízení a ochrany před protiprávními činy (security);
- zpracování a aktualizace vnitropodnikové bezpečnostní dokumentace;
- příprava podkladů a podpora činnosti krizového štábu podniku;
- příprava bezpečnostních postupů a jejich sladění s postupy spolupracujících subjektů a pravidly stanovenými regulátory;
- posuzování změn, analýza a řízení rizik v oblasti ochrany před protiprávními činy;
- příprava a zavádění režimových bezpečnostních opatření pro objekty podniku.
Co od Vás očekáváme?
- Ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání;
- praxi a znalost právních předpisů v oboru krizového řízení a fyzické bezpečnosti, znalost bezpečnostních systémů výhodou;
- znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1 dle CEFR;
- osvědčení fyzické osoby pro stupeň utajení Důvěrné dle zákona č. 412/2005 Sb. nebo ochotu v krátké době tento doklad získat;
- aktivní přístup a ochotu učit se nové věci;
- samostatnost a spolehlivost;
- schopnost týmové spolupráce;
- analytické a organizační schopnosti;
- výborné komunikační a prezentační schopnosti.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu s možností dalšího osobního rozvoje;
- zajímavé finanční benefity (4 roční odměny ve výši dle hospodářských výsledků podniku, měsíční výkonnostní odměny, zdravotní příspěvek, příspěvky na produkty spoření na stáří, významný příspěvek na dovolenou, apod.);
- příspěvek na stravování ve skvělé firemní jídelně provozované Eat Perfect;
- možnost práce na dálku (homeoffice);
- 25 dní dovolené + 4 dny volna navíc;
- moderní pracovní prostředí silného a evropsky významného poskytovatele letových navigačních služeb;
- pravidelné dny zdraví zaměřené na prevenci (přednášky a vyšetření) dle zájmu zaměstnance;
- možnost sportovního vyžití v areálu (posilovna, tenisové a squashové kurty) + zvýhodněná Multisport Karta;
- možnost využití rekreačních zařízení podniku + možnost letních dětských táborů;
- pracovní poměr na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Jaké bude výběrové řízení?
- Pohovor před komisí;
- přezkoušení z anglického jazyka;
- psychometrie.
Pracoviště:
- Navigační 787, 252 61 Jeneč – dobrá dopravní dostupnost směr Praha, Kladno (bus), parkování uvnitř střeženého areálu s možností dobíjení elektroaut.
Nástup:
- dohodou.
Pokud máte zájem a chuť u nás pracovat, pošlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu personalni@ans.cz,
a to co nejdříve.
Kontakt pro doplňující informace – Dušan Kratochvíl, tel.: 601 570 269, e-mail: kratochvild@ans.cz.