Hledáme novou kolegyni / kolegu na pozici
Interní auditor/ka
do útvaru provozní bezpečnosti, oddělení šetření událostí a interního auditu (AI).
Oddělení AI zajišťuje v rámci ŘLP ČR, s. p. nezávislé audity a šetření událostí v leteckém provozu se zaměřením na provozní bezpečnost a soulad činností s požadavky legislativy a vnitřních předpisů. Součástí agendy je ověřování dodržování předpisů týkajících se poskytování letových provozních služeb a výkonu činností personálu ATS, AIM, CNS.
Co bude Vaší pracovní náplní:
- Po úvodním zapracování budete vykonávat funkci interního auditora se zaměřením na provozní bezpečnost, mezi jehož hlavní činnosti patří:
- vedení agendy interních auditů provozních stanovišť, jejich plánování a koordinace;
- provádění interních auditů provozních stanovišť ve spolupráci s inspektory ATS/CNS;
- ověřování souladu provozních činností s požadavky evropské a národní legislativy, zejména:
- prováděcí nařízení Komise (EU) 2017/373;
- nařízení Komise (EU) 2015/340;
- národní letecké předpisy a související právní rámec;
- vedení a koordinace činností souvisejících s prověřováním externích podnětů (PČR, MD, ÚCL);
- vedení evidence zjištění a nápravných opatření.
Co od Vás očekáváme:
- vysokoškolské vzdělání;
- alespoň 3 roky praxe v oblasti auditu;
- orientace v oblasti letectví a letecké legislativy výhodou;
- znalost metodiky provádění auditů (norma ISO 19011), certifikát interního auditora výhodou;
- analytické uvažování/schopnosti;
- spolehlivost, samostatnost a preciznost;
- schopnost týmové spolupráce;
- znalost anglického jazyka (B2 dle CERF) je výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout?
- zajímavou práci v atraktivním prostředí letectví a přátelském kolektivu s možností dalšího osobního rozvoje (odborná školení + kurzy angličtiny);
- zajímavé finanční benefity (4 roční odměny ve výši dle hospodářských výsledků podniku, měsíční výkonnostní odměny, zdravotní příspěvek, příspěvky na produkty spoření na stáří, příspěvek na dovolenou apod.);
- 25 dní dovolené + 4 dny volna navíc;
- flexibilitu s možností částečné práce z domova (home-office);
- příspěvek na stravování ve firemní jídelně Perfect Canteen;
- možnost sportovního vyžití v areálu (posilovna, tenisové a squashové kurty) + zvýhodněná Multisport karta;
- možnost využití rekreačních zařízení podniku + možnost letních dětských táborů.
Pracoviště:
- IATCC Jeneč (Praha – západ), možnost parkování v areálu.
Nástup:
- 1. 10. 2025, případně dohodou.
Pokud máte zájem a chuť u nás pracovat, pošlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu personalni@ans.cz,
a to co nejdříve.
Pro bližší informace a dotazy kontaktujte Ing. J. Sedláčka, tel.: 220 374 595.