Hledáme kolegu/kolegyni na pozici
Bezpečnostní administrátor
do Útvaru provozní bezpečnosti, oddělení informační bezpečnosti (ÚPB/OIB).
U ŘLP máme v roce 2023 před sebou velké výzvy. Rozšiřujeme náš tým kybernetické bezpečnosti a momentálně hledáme bezpečnostního administrátora, který se chce zapojit do zabezpečení architektury a našich služeb.
Chceš se podílet na bezpečnostních technologiích a hledat nové způsoby, jak udržet vzdušný prostor ČR bezpečný? Pokud ano, a nebojíš se nové výzvy, napiš nám a získáš více informací. Těšíme se na Tebe. A navíc, tým vede skvělý šéf, u kterého je jednou z priorit work-life balance týmu.
Co bude pracovní náplní?
- vykonávat funkci bezpečnostního administrátora v souladu s vnitropodnikovou dokumentací;
- provádět kontroly nastavení bezpečnostních parametrů provozovaných systémů;
- spolupracovat s ostatními administrátory při instalacích SW – především v oblasti nastavování bezpečnostních parametrů jednotlivých instalací;
- koordinovat bezpečnost zón s bezpečnostními nastaveními technologických systémů a platnou vnitropodnikovou dokumentací;
- podílet se na tvorbě informační strategie;
- podílet se na definování politiky ochrany proti malware a spolupracovat na jejím naplňování;
- podílet se na vývoji, zavádění, provozování, správě a monitorování jednotlivých systémů.
Co očekáváme my od Vás?
- středoškolské vzdělání (nejlépe se zaměřením na obory elektrotechnika, telekomunikační nebo výpočetní technika);
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni;
- praxi v oboru min. 3 roky;
- orientace v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti;
- znalost operačního systému MS WIN;
- znalost komunikačních protokolů TCP/IP;
- znalost metod zabezpečení + autentizačních mechanizmů;
- znalost síťových služeb LAN/WAN;
- znalost ochrany proti škodlivému kódu;
- znalost postupů v oblasti incident managementu;
- aktivní přístup a ochotu učit se nové věci;
- samostatnost a spolehlivost;
- dobré komunikační schopnosti.
Co Vám můžeme nabídnout?
- možnost průběžného vzdělávání v oboru;
- příspěvek na stravování;
- možnost home-office;
- práci v atraktivním prostředí;
- 25 dní dovolené + 3 dny Sickdays.
Pracoviště:
- Jeneč, okr. Praha – západ.
Nástup:
- ihned nebo dohodou.
Pokud máte chuť a energii u nás pracovat, pošlete nám svůj životopis spolu s krátkým osobním představením na e-mailovou adresu personalni@ans.cz,
a to co nejdříve.
Kontakt pro doplňující dotazy – Iva Gieszmannová, e-mail: gieszmannova@ans.cz.