Vyhlašujeme výběrové řízení na pozici
Technik MIS
do střediska manažerských informačních systémů – oddělení podpory kancelářských technologií.
Oddělení podpory kancelářských technologií je součástí střediska manažerských informačních systémů (MIS), které poskytuje komplexní IT služby určené pro podporu administrativních procesů podniku a odpovídá za jejich integraci, inovaci a rozvoj. Hlavní náplní oddělení PKT je uživatelská podpora na koncových pracovištích podnikových IT systémů, ke kterým patří podpora podnikových aplikací i dalšího softwarového vybavení včetně instalace. Dále pak zajištění provozu PC, notebooků, tiskáren, tabletů a obdobných zařízení a s tím spojeným odstraňováním závad na uživatelských pracovištích včetně podpory prezentační kancelářské techniky (projektory, AV receivery, přepínače apod.).
Co je pracovní náplní?
- zajišťování uživatelské podpory na koncových pracovištích zvláště pak podnikových agend a systémů s nimi spojených;
- odstraňování závad, řešení požadavků uživatelů a komunikace s uživateli;
- instalace základního systémového a programového vybavení;
- servisní činnost koncových uživatelských zařízení (PC, NB, tiskárny, tablety apod.);
- odpovědnost za svěřenou agendu, tj. administrace uživatelského systému (např. OneDrive, Mobile Iron, tiskové prostředí, SafeQ, BMC ITMS, Software Asset Management) včetně dokumentace a základního rozvoje.
Co očekáváme od Vás?
- min. středoškolské vzdělání se zaměřením na oblast IT nebo praxe v oboru (min. 4 roky);
- velmi dobrá orientace v IT oblasti s důrazem na podporu uživatelů a doménu Microsoft;
- znalost práce s počítači s OS Windows 10 a vyšší (konfigurace, diagnostika závad a jejich odstraňování apod.);
- znalost práce s MS Office na úrovni pokročilého uživatele (schopnost vytváření tabulek se vzorci, kontingenčními tabulkami, filtrováním a formátováním dle podmínek, grafy, případně základní skriptování VBA.);
- základní znalosti o fungování síťových protokolů a služeb (principy TCP/IP komunikace, VLAN, směrování na základě IP adresy a síťové masky apod.);
- proaktivní přístup a ochota učit se novým věcem;
- znalost AJ na úrovni A2 (dle CEFR);
- řidičský průkaz skupiny B.
Výhodou
- základní znalost technologie Microsoft AD a GPO;
- znalost obsluhy a konfigurace technologie Microsoft Endpoint Configuration Manager;
- znalost tiskových technologií a tiskového sytému pro řízení tisku (např. SafeQ).
Co Vám nabídneme?
- možnost trvalého vzdělávání;
- systém péče o zaměstnance (fitness a rekreační zařízení v areálu);
- přátelský a generačně smíšený kolektiv;
- příspěvek na stravování;
- 25 dní dovolené + 3 dny sickdays.
Pracoviště:
- Jeneč (Praha – západ).
Nástup:
- 1. 6. 2022 nebo dohodou.
Pokud máte chuť a energii u nás pracovat, pošlete nám svůj životopis spolu s krátkým osobním představením na e-mailovou adresu personalni@ans.cz,
a to nejpozději do 31. 5. 2022.
Pro bližší informace a dotazy kontaktujte Ing. O. Krabec, tel.: 220 372 395.