Hledáme kolegu/kolegyni na pozici
Bezpečnostní administrátor
do Útvaru provozní bezpečnosti, oddělení informační bezpečnosti (ÚPB/OIB).
Útvar provozní bezpečnosti (ÚPB) zajišťuje udržování a další rozvoj integrovaného systému managementu, který zahrnuje oblasti provozní bezpečnosti, kvality, životního prostředí, ochrany a informační bezpečnosti. Oddělení ochrany a informační bezpečnosti kromě jiného stanovuje strategii v oblasti ochrany a informační bezpečnosti. Činnosti OIB rovněž zahrnují řízení rizik, tvorbu vnitropodnikové dokumentace, navrhování fyzické i informační bezpečnostní architektury a řešení událostí a incidentů v oblasti ochrany a informační bezpečnosti.
Co bude pracovní náplní?
- vykonávat funkci bezpečnostního administrátora v souladu s vnitropodnikovou dokumentací;
- provádět kontroly nastavení uživatelských účtů a nastavení bezpečnostních parametrů provozovaných systémů;
- spolupracovat s ostatními administrátory při instalacích SW – především v oblasti nastavování bezpečnostních parametrů jednotlivých instalací;
- pravidelně vyhodnocovat auditní záznamy;
- koordinovat bezpečnost zón s bezpečnostními nastaveními technologických systémů a platnou vnitropodnikovou dokumentací;
- podílet se na tvorbě informační strategie, vypracovávat provozní a uživatelskou dokumentaci a rovněž zajišťovat školení uživatelů, techniků a administrátorů;
- podílet se na definování politiky ochrany proti malware a spolupracovat na jejím naplňování;
- podílet se na vývoji, zavádění, provozování, správě a monitorování jednotlivých systémů.
Co očekáváme my od Vás?
- vysokoškolské vzdělání (nejlépe se zaměřením na obory elektrotechnika, telekomunikační nebo výpočetní technika);
- znalost anglického jazyka na úrovni B2 dle CEFR;
- praxi v oboru min. 3 roky;
- znalost operačního systému MS WIN;
- znalost komunikačních protokolů TCP/IP;
- znalost metod zabezpečení + autentizačních mechanizmů;
- znalost síťových služeb LAN/WAN;
- znalost ochrany proti škodlivému kódu;
- znalost základních principů relačních databází;
- znalost legislativy v oboru informační a kybernetické bezpečnosti;
- znalost postupů v oblasti incident managementu;
- aktivní přístup a ochotu učit se nové věci;
- samostatnost a spolehlivost;
- logické myšlení a kombinační schopnosti;
- dobré komunikační a prezentační schopnosti.
Co Vám můžeme nabídnout?
- možnost průběžného vzdělávání v oboru;
- příspěvek na stravování;
- možnost home-office;
- 25 dní dovolené + 3 dny Sickdays.
Výběrové řízení:
- přezkoušení z anglického jazyka a osobní pohovor.
Pracoviště:
- Jeneč, okr. Praha – západ.
Nástup:
- nejdříve 1. 3. 2023 nebo dohodou.
Pokud máte chuť a energii u nás pracovat, pošlete nám svůj životopis spolu s krátkým osobním představením na e-mailovou adresu personalni@ans.cz,
a to co nejdříve.
Kontakt pro doplňující dotazy – Iva Gieszmannová, email: gieszmannova@ans.cz.